Wie zijn er aanwezig

15-06-2019

Hallo lief persoon,

Er zullen op deze dag diverse mensen aanwezig zijn om jullie kennis te laten maken met diverse onderdelen dat te maken heeft met spiritualiteit, creativiteit en gezondheid.                                                                                  Zij stellen zich hier graag voor. Klik (hierboven) op "Wie zijn er aanwezig".    En scroll naar beneden om de anderen te zien.

Lees de activiteiten van de mensen en geef je op via fb soulbeurs pagina voor de activiteiten of geef het door op hun website dat je graag zaterdag 15 juni mee wilt doen. Voor diverse workshops geldt namelijk vol =vol.

Wij wensen jullie in ieder geval veel snuffel leesplezier en zien jullie graag    15 juni 2019 op de Soulbeurs.

Sunita Soenessardien

Organisator

Hallo lief mens,

Misschien vragen jullie je af waarom deze beurs.  Ik kom vaak kinderen en jongeren tegen op de spirituele beursen en krijg dan te horen dat het zo duur is en ze eigenlijk niet weten wat ieder doet op zo'n beurs.  

De interesse is er en kinderen en jongeren willen graag dingen zelf ervaren. Ze praten soms met hun ouders over dit onderwerp maar durven niet zo goed met leeftijdsgenoten erover te praten vanwege angst voor raar gezien te worden. Of soms begrijpen de ouders hun niet. Misschien heb je dat ook wel en daarom dacht ik waarom niet een beurs voor kinderen en jongeren. Dan kunnen ze lekker snuffelen en zien ze dat ze niet de enigen zijn met die interesses en talenten. 

Je hoort vaak de woorden ADHD, ADD, Autisme, HSP, etc en misschien hebben ze die naam ook aan jou gekoppeld. Maar wist je dat je juist heel gevoelig bent en dat je meer bent dan dat. Dat kan je ontdekken op de beurs. 

Ook de termen nieuwe tijdskinderen, indigo kinderen, kristalkinderen kan je misschien horen en wat bedoelen ze. 

Door dingen te gaan doen zal je ontdekken dat je meer kan dan je dacht .. Je stapt zeg maar binnen in een soort sprookjeswereld en merkt dat je zelf kan "toveren".

Dus ik hoop je op deze dag te mogen verwelkomen en natuurlijk zijn andere familieleden en vrienden ook welkom.

Hartegroet,

Sunita

www.soulheard.com                                                    www.soulworkshop.weebly.com                                www.soulharmonie.weebly.com 

Rowena van Elck

Reader/Healer

* Workshop 11.30-12.30                                              Expressie 

In deze workshop gaan we intuïtief dansen en daarna met de keelchakra aan de slag. Het is zo belangrijk dat kinderen nu echt hun waarheid gaan uitspreken. En zich niet meer laten onderdrukken door de huidige 3D maatschappij (goed en fout energie)

Verder zal ik er deze dag als reader en healer zitten. Er zijn leuke manieren om een reading te doen, vooral met kinderen, en die ga ik inzetten deze dag. Denk bijvoorbeeld aan symbool tekenen.

Readen is voor mij het lezen van een energie.    Dat kan vanuit de Aura (energie lagen om je heen), chakra's (energiewielen in het energetisch lichaam).                                                                    Ik krijg dan beelden door, hoor, voel en/of weet dan dingen die ik dan zo zuiver mogelijk probeer over te brengen.                                                  Vaak kunnen er dan ook overleden, gidsen etc, naar voren komen.                                                    Ik voel heel erg aan wat er voor jou nodig is op dat moment. Alles wordt vanuit liefde gedaan. 

Aandacht naar kinderen en jongeren op dit gebied is heel belangrijk, vooral ook omdat zij heel erg open staan zonder zich dat te realiseren. En dat kan zich in het dagelijkse leven op allerlei manieren uiten.                                                      Het is belangrijk dat kinderen leren dat zij uiteindelijk de baas zijn over deze energieën/entiteiten, en niet andersom.                Na de reading en healing krijgt iedereen een klein presentje van me mee ❤ 

With love, Rowena
www.healtobefree.com

Adinda van de Wal 

Encaustic & Art Coach® 

Mini workshop

Gedurende de dag kun je bij mij zelf je wastekeningen maken. Een wastekening is niet alleen heel leuk om te maken maar met de tekening kan je ook op een creatieve manier dingen over jezelf ontdekken.                    Encaustic betekent: "door warmte inbranden." Tegenwoordig gebruiken we een moderne methode. Door met behulp van een elektrisch schildersijzer strijken we de gekleurde bijenwas op papier en ontstaat er een "kunstwerk".         Kinderen onder de 10 jaar graag onder begeleiding van 1 van de ouders.

Daarnaast kan je bij mij terecht voor een consult, naar aanleiding van wastekening die afgestemd wordt op jouw energie. 

Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten op deze mooie kindvriendelijke Soulbeurs

Isabelle Peper

Orakel en Droomuitleg

Ik ben het Orakel van Almere.

Tijdens de beurs kun je bij mij terecht voor twee dingen:

Droomuitleg:
Heb jij een droom die je vaker droomt? Of heb je dromen waar je vaak aan denkt? Heb je enge dromen of juist leuke dromen, of hele vreemde dromen? En wil je weten wat ze betekenen? Kom dan bij mij langs, dan leg ik je dromen aan je uit!

Omgaan met lastige situaties:
Je kent dat misschien wel, jou overkomt heel vaak hetzelfde (bijvoorbeeld: je voelt je vaak alleen/angstig/moe/vreemd en weet niet waarom, je vrienden blijken telkens niet echt vrienden te zijn, je voelt je onzeker in groepen, je kunt niet kiezen... maar het kan ook iets héél anders zijn waar je last van hebt) en je wilt nu wel eens weten hoe dat zit en wat je eraan kunt doen - kom dan langs! Dan gaan we samen op zoek naar het antwoord! En weet je je vraag nog niet precies? Geeft niks, gaan we daar eerst naar op zoek!

Dus tja, wat is een orakel? Zie mij maar als wijze, oude vrouw bij wie je terecht kunt met je vragen. Het lijkt me super fijn je op de beurs te ontmoeten!
Wil je meer informatie over mij of over hoe ik werk? neem dan eens een kijkje op  www.isabellepeper.nl 

Foto gemaakt door Anita Neve

Tanja Zieverink

Access Bars


Hallo, Ik heb de eer om je te laten ervaren wat voor bijdrage Access Bars voor jou kan zijn. Access Bars is een energetische hoofdmassage die jou kan helpen meer rust in je hoofd te laten ervaren, meer gemak met je lijf, je makkelijker te concentreren, met meer gemak je sensitiviteit ervaren en (nog) meer plezier te hebben in je leven.                                                                       Je kan een ouder kind sessie of een solo sessie boeken.
Heb je een vraag voor mij of ben je nieuwsgierig. Wil je nu al graag een sessie boeken voor zaterdag dan kan dat.

Meer info over Access Bars en mij vind je op: www.momenttanja.nl/access-bars   

Bryan Janssen

Bewustzijnscoach

* Workshop 12.30 - 13.30                                  Bewust ervaren

In mijn workshop neem ik je mee op een reis. Met ingrediënten als visualisatie, meditatie, gronding, ademhaling en aandacht op lichaamshouding. Zodat je de kalmte en rust gaat ervaren, die in je lichaam aanwezig is, in het hier en nu, voorbij hinderende emoties of beperkende gedachtes; het 0 punt zoals ik het noem en daar is balans ! Door simpelweg te doen ga je ervaren dat je zelf elk moment de keuze en mogelijkheid hebt om naar dat 0 punt terug te keren, waar dan ook, wanneer dan ook.

We leven in een drukke wereld, waarin er van alle kanten wordt getrokken aan de jeugd, dingen worden verlangd. Nu is de jeugd van tegenwoordig vaak ook nog eens een stuk fijngevoeliger dan de vorige generaties, ze beleven alles intenser, kortom veel inspanning.   En dat vraagt om ontspanning, om balans te verkrijgen. En die balans die missen we nog vaak,  vooral in de westerse wereld, de vele burn out gevallen zijn daar een groot voorbeeld van. Dit kan anders, bewustzijn is hierin een sleutel die vele deuren openen kan. 

www.facebook.com/bryanwarriorspirit  

Danka Out en Bea van der Jagt

Do Terra olie en handmassage

Maak kennis met dōTERRA, de puurste essentiële olie ter wereld!
Ruik, voel, proef en ervaar wat essentiële oliën voor de gezondheid van je gezin kunnen betekenen.

Aan onze tafel laten we zien welke essentiële oliën er zijn en hoe je ze veilig kunt gebruiken bij kinderen ter ondersteuning. Bijvoorbeeld bij spanning, wagenziekte, slecht slapen, hoofdpijn, fysieke gevoeligheid, moeite met focus, ondersteuning bij prikkelverwerking e.d.

We delen graag onze eigen ervaringen en geef je tips mee voor thuis.
Het bijzondere aan deze manier van zelfzorg is:
- geen blootstelling aan toxische ladingen
- kostenbesparend
- geen bijwerkingen
- 100% natuurlijk
- veilig voor zelfs de állerkleinsten

Ik, Bea, maak gebruik van de AromaTouch Technique van dr. Hill. Aanraking heeft een troostende, helende en ontspannende werking. Ik heet u van harte welkom bij onze stand en kom graag in contact met jullie voor een moment van aandacht met handmassage!

www.mydoterra.com/beavanderjagt/#  outdanka@gmail.com  

Annette Hoorn

Systeemopstelling 

* Workshop 14.30 - 15.30                   Systeemopstellingen, familieopstellingen 

Deze workshop is voor alle kinderen en hun ouders vanaf 8 jaar.

Mensen hebben meer invloed op elkaar dan je denkt. Jouw gezin en familie is een systeem, net als je klas, je sportclub of je vriendengroep. In elk systeem heb je een rol, of een plaats tussen de anderen. Hier kun je je goed bij voelen of juist niet. Als je onzeker bent bij je vrienden, faalangst hebt in de klas of als er thuis ruzie is, kan dit te maken hebben met jou plaats of de plaats van anderen in de groep. Die klopt dan niet helemaal en daardoor ontstaan er vervelende gevoelens, situaties en problemen. Je kunt er zelfs letterlijk ziek van worden. Ontdekken welke plaats je inneemt en of deze klopt voor jou kan helpen om ervoor te zorgen dat je je beter gaat voelen. Dat er minder ruzie is, je meer zelfvertrouwen krijgt en je anderen beter begrijpt. In deze workshop ga je samen met familieleden ontdekken waar je staat en hoe dat voor je voelt. Je ontdekt wanneer het niet zo goed voelt en wanneer het beter is. Om dit te kunnen mag je volledig vertrouwen op je intuïtie en op de signalen van je lichaam. Dat is soms best lastig als je dat niet gewend bent, gelukkig kan ik je daarin begeleiden.  

Meer info over mij en mijn praktijk is te vinden op www.vrijbuiten.eu 

Soeroedj Mithoe

Indiase hoofdmassage/Geelzucht behandeling

* Workshop 11.30 - 12.30                                               Indiase Hoofdmassage 

In deze workshop leer je de techniek van Indiase hoofdmassage. Veel mensen hebben regelmatig last van hoofdpijn door stress en spanning. Deze spanning hoopt zich op in het hoofd, nek en schouders. De blokkades opheffen door deze te masseren zorgt voor directe ontspanning. Tijdens de massage van de schouders, nek en hoofdhuid wordt er voor directe ontspanning gezorgd. Tevens wordt de doorbloeding gestimuleerd waardoor de afvalstoffen makkelijker en sneller worden afgevoerd. 

De traditionele Indiase hoofdmassage wordt zittend en met snelle bewegingen uitgevoerd. De massage wordt veelal in Indiase kapsalons aangeboden en daarbij wordt veel olie gebruikt, ook om het haar te voeden. Tijdens de behandeling worden vele drukpunten en spieren behandeld.

Daarnaast geef ik behandelingen hoofdmassage doe ik reinigingen (geelzucht) en geef ik healingssessies inclusief reading en in deze reading wordt precies verteld welke handelingen er nodig zijn om het probleem op te lossen. 

www.angelhealing-ish.nl  

Ineke van der Valk

Kleurcoach

* Workshop 13.30 - 14.30                                    Kleur

In de workshop ga je een tekening, ofwel een Icoon inkleuren. De Iconen en de kleuren geven je lichaam een soort duwtje om dingen die je niet meer wilt los te laten, zodat je meer kunt ontspannen en blij wordt.                                    Voor € 2,50 kun je al meedoen.

Even nog mezelf voorstellen. Ik ben Ineke van der Valk, kom uit Westland en werk als Kleurcoach. Sommigen noemen me ook wel Kleurjuf. Met behulp van kleur help ik mensen weer te worden wie ze werkelijk zijn, dat ze weer plezier hebben en blij zijn.

Op deze beurs kun je me alles vragen over jouw favoriete kleur of de kleur die je echt niet mooi vindt. Dit is belangrijk te weten, want elke kleur heeft jou iets te vertellen. In een kort consult help ik je om meer ontspannen en blij te worden door gekleurd licht op jou te schijnen.

www.inekevandevalk.nl 

Reane Dalger

Overvloed (coach) en verkoop edelstenen

* Workshop 13.30 - 14.30                                               Lezing overvloed "Financiën en spiritualiteit"

Mijn bedrijf heet Spirited Finances en dat geeft heel goed mijn twee passies weer; spiritualiteit en financiën. Vanuit deze passies onderneem ik ook met heel mijn hart en coach ik mensen op een holistische wijze, het één kan niet zonder de ander en alles is onderdeel van het grotere geheel. Ik geloof ook dat de manier waarop je met geld omgaat een weerspiegeling is van jouw innerlijke wereld. Wil je uitdagingen op het gebied van financiën succesvol doorstaan dan is het goed om naar binnen te keren. Ik kan jou daar bij helpen.

Daarnaast zal ik edelstenen en overige spirituele artikelen verkopen zoals meditatiekussens.

www.spiritedfinances.nl 

Mila Ganpatsing

Pendelexpert

Mini workshop 

Ervaar de magie van pendelen

Pendelen is een hele oude manier om vragen te stellen aan het onzichtbare. Je krijgt een antwoord en gaat zelf ontdekken dat jij niks doet.

Wat ga je in deze workshop doen??

  • Je gaat je eigen pendel maken.
  • Je gaat experimenten doen en de onzichtbare energie voelen met je zelfgemaakte pendel.
  • Je gaat vragen wat jouw eigen pendelcode (jouw pendeltaal) is.
  • Je gaat oefenen en je eerste vragen stellen aan het onzichtbare.

En als we nog tijd hebben, laat ik je ook zien hoe je vragen kunt stellen aan je lichaam!

Thuis kun je met wat je geleerd hebt, nog veel meer vragen stellen. En ... je zelfgemaakte pendel mag je natuurlijk meenemen! Leuk toch?

Mijn droom is dat jij weet hoe je elke vraag die je hebt, zelf kunt stellen aan je eigen innerlijke wijsheid. Want jouw innerlijk weet alles al over jou!

Mila
www.milaganpatsing.nl 
Leer jezelf de weg wijzen

Peter Horbowiec

Cranio- Sacraaltherapie/Maya Tzolkin

Het werk wat ik doe heet met een moeilijk woord Cranio-Sacraaltherapie.

Craniosacraal betekent dat de schedel en het heiligbeen samen een eenheid vormen met de hersen- en ruggenmergvliezen (bindweefsel). Hierbinnen bevindt zich hersen- en ruggenmergvloeistof. Ook in de rest van ons lichaam zit overal bindweefsel, dat als een elastisch web alles met elkaar verbindt. Essentieel is dat het bindweefsel kan meebewegen tijdens onze bewegingen, zoals lopen, zitten en sporten, werken en zelfs ademen. Allerlei gezondheidsklachten kunnen verstoringen in de beweeglijkheid van het bindweefsel veroorzaken en andersom. 

Het uitgangspunt van de craniosacraaltherapie is dat het lichaam het vermogen heeft om zichzelf te herstellen. Dit natuurlijke proces van zelfgenezend vermogen kan verstoord zijn door ziekte, stress en emotionele gebeurtenissen of mogelijk door langdurig gebruik van voeding die minder goed te verteren is door het lichaam.
De craniosacraal therapeut ziet het lichaam, ziel en geest als een geheel met het bindweefsel als verbindend element. Door dit weefsel van de voeten naar de schedel te volgen, voelt de therapeut waar de verstoringen zitten. Met zachte aanrakingen en subtiele bewegingen bevordert de therapeut het zelfherstellend vermogen van het lichaam. Dit gaat soms gepaard met een fysieke of emotionele ontlading wat daarna ontspanning als resultaat heeft. Het bindweefsel krijgt weer zijn ruimte en beweeglijkheid waardoor het lichaam de mogelijkheid krijgt weer te gaan herstellen.


In mijn behandelingen raak ik mensen meestal aan, maar het hoeft niet, jij geeft aan wat je OK vindt en ook wat je niet fijn vindt of niet wilt. Het gaat erom wat jij nodig hebt dus het is ook fijn om te weten waar ik je mee kan helpen. Als je gewoon wilt ervaren zonder veel te praten, is dat ook helemaal goed natuurlijk. Rust en stilte kunnen heel erg helpen om te ontspannen en je beter te voelen. 

Het is dus geen masseren, maar door middel van aanraken of door met energie te werken pijn verlichten en lichaam en geest weer beter laten werken. Ook emoties kunnen verlicht worden. Daarom is deze behandeling zo bijzonder.

Soms werk ik ook ter ondersteuning met klankschalen, met muziek of gebruik ik de Tzolkin-zonnekalender van de Maya's om beter te kunnen begrijpen wat jouw grote kracht in dit leven is en vaak is dat ook je grote uitdaging. Als je dat weet kan het enorm helpen om jezelf beter te begrijpen. En ook voor je ouders kan dit heel veel helder maken.

Ik ben heel blij dat er nu eindelijk ook zo'n beurs is speciaal voor jonge mensen en nodig je graag uit bij mij langs te komen als je het gevoel hebt dat ik misschien iets voor je kan betekenen, als je wilt ervaren wat zo'n behandeling kan doen of als je gewoon vragen hebt.

www.pranagen.nl   

Varuna Charlaine

Pranic healing/Reiki

* Workshop 14.30 - 15.30                                            Energie                                

Tijdens de workshop doen we een bodyscan en gaan we energie voelen.  

Ik werk al jaren met verschillende vormen van energie. Het werken met de technieken van Pranic Healing maken me erg enthousiast. Het werken met de diverse vormen heeft volgens mij veel effect doordat deze energie werkt vanuit de chakra's van het energetisch lichaam (auralichaam) tot in het fysieke lichaam.                                                                                                                        Naast de workshop zal ik diverse demonstraties en consulten geven met betrekking tot healing en kaartleggen

www.vhealings.wordpress.com 

Suzan Abee

Gevoelens ervaren/ HSP

* Workshop 12.30 - 13.30                                            De Emotiegolf  

Een workshop voor ouder en kind over gevoelens en emoties. Wist je dat emoties eigenlijk net zijn als een golf? Dat ze als vanzelf komen en gaan? In deze speelse workshop besteden we uitgebreid aandacht aan hoe je omgaat met de emoties van je kind en met die van jezelf. Ik maak gebruik van beweging en beeldend materiaal. Kom je ook?

Buiten de workshop om kunnen jullie bij mij komen voor meer informatie over de therapieën die ik aanbied (beeldende therapie en energetische therapie) en vragen stellen over hoogsensitiviteit, creativiteit of andere onderwerpen die je tegenkomt in het dagelijks leven, zowel bij jezelf als bij je kind.

www.expressie-gewaarzijn.nl 

Peter Moerkens

Reconnective Healing

Op deze Soulbeurs zal ik Reconnective Healing sessies geven.                                                          In het kort betekent dit dat ik contact maak met de helende frequenties van het universum, ook wel het quantum veld, akasha of het energie-veld genaamd. Die frequenties kan ik aan je doorgeven en welke je daarvan wenst te ontvangen kies je zelf op een energetische manier. Soms gebeurt het dat je dan iets merkt in je lichaam maar dat hoeft niet perse. Ook kan je meteen of in de dagen erna een gevoel van een betere flow merken. Je komt meer in je kracht te staan en weet beter hierna wat je wil. Omdat je je ook gewoon lekkerder kan voelen na een sessie, heb je vaak ook zin om meteen in actie te komen ;-)

Op deze Soulbeurs bied ik sessies aan van 20 min voor 5€ voor zowel kinderen als volwassenen. Kinderen tot en met 14 jaar graag onder begeleiding van een oudere broer/zus of ouder.  

Meer info over mij vindt je op www.kiesencreeer.nl 

Lisette Bakker & Anja Hoonhout 

Wicca 

Mini workshop

Om het uur geven we drie workshops:                     * Maak je eigen toverstaf                                           * Aan de slag met de elementen water, vuur,             aarde en lucht.                                                         * Galaxy potje

Daarnaast kan je bij ons terecht voor spullen op je altaar, pentagrammen, onderzetters met de chakra's, book of shadows en andere wicca attributen. We hebben ook leuke tassen, kussensloopjes, kaarten en borden met tekst.   Alle spullen kunnen op maat en smaak gemaakt worden. Voor elke wens valt wat te verzinnen.  

Kom langs om rond te snuffelen!                            

Hekserij met een knipoog, daar kun je bij ons voor terecht!  🙏🏻

www.facebook.com/AskLizzyNL 

Nikita Heller

NLP 

Om het uur zal ik workshop en consulten afwisselen. 

* Miniworkshop Krachtkaarten maken                                  -Born to be Legend-  

We gaan jouw kracht met NLP activiteiten herkennen en beleven.
Je krijgt tools om zelfvertrouwen en liefde te ervaren, die makkelijk zijn toe te passen in het dagelijks leven.
Kom gezellig aan tafel zitten, kies welk materiaal er bij je past en laat je creativiteit de vrije loop.
Met korte opdrachten halen we jouw kracht naar voren met als eindresultaat een eigen ontworpen krachtkaart voor mee naar huis. 

 
Ieder kind heeft zijn eigen pad en als ouder krijgen je er geen handleiding bij.
Tijdens een consult ben je welkom om uitdagingen voor te leggen als:
'Hij vind het lastig vriendjes te maken.'
'Ze gaat met tegenzin naar school.'
'Hij heeft faalangst.'
'Ik heb het gevoel dat mijn kind niet naar mij luistert.'
Samen vinden we nieuwe mogelijkheden en oplossingen voor de volgende stap.
Door een krachtouder te zijn, help je je kind in zijn eigen kracht opgroeien.
In ieder kind zit een 'little legend' verborgen, help jij jouw (innerlijk) kind hiermee in contact te komen?

Wil jij meer weten over wat ik doe of wie ik ben?
Dan ben je welkom om mijn website te bezoeken

www.nikitaheller.com  

Esther Verkerk

Luisterkindwerker

Iedereen loopt wel eens tegen zichzelf of tegen het gedrag van je kindje aan. En je weet niet wat je eraan kan doen of daarmee moet. Ik kan aan de hand van een foto op je afstemmen of op je kindje. En zo kan ik op een dieper nivo, in jouw energie, met je communiceren. Zo kan je zelf (onbewust) vertellen wat jij nodig hebt om verder te komen.

Ik luister naar je, zonder te interpreteren. Het is jouw innerlijke wat aan het woord is. En zo ga ik op zoek naar wat je (meer) kan laten stralen. Ik maak daar een verslag van. Zo kan je steeds teruglezen wat jouw onderbewuste je heeft verteld.

Kom je bij me langs voor een gratis mini-afstemming? Een mooi kadootje voor jezelf om eens te proeven van wat Luisterkind voor jou kan betekenen.

Lieve groet

Esther

Meer info over mij is te vinden op                www.luister-es.nl   

Mara Leiblum

Dansyoga voor ouder & kind

* Workshop 11.30 - 12.30                                               Dansyoga ouder & kind 

Ik geef tijdens deze beurs een combinatie van creatieve dans, spel & yoga voor jonge kinderen (vanaf 4) samen met ouder/opvoeder/oma, opa of met wie je bent gekomen.

De yoga houdingen zijn verpakt in verhalen, spelletjes, zingen, dans, beweging en ademhalings- & ontspanningsoefeningen.     Samen met je kind bewegen is niet alleen leuk en ontspannend, het versterkt de ouder - kind band en werkt door op allerlei ontwikkelingsniveaus van het kind.

Ik gebruik verschillende soorten muziek tijdens mijn les om de oefeningen te begeleiden.

Mijn kinderyoga doe, spel en kleurboek; "Krul als een cobra" is net uit en als je deze tijdens de beurs bij mij koopt krijg je er een leuke verrassing bij. Ook verkoop ik mooie en grappige kunstwerkjes voor op de kinderkamer.             Meer informatie over mij kun je vinden op : www.dancefun4kids.nl  en op www.artfun4you.nl  

Marlon Schalkwijk

Boomtekening/Hartenwensen  

Mini workshop

Om het uur geef ik twee workshops:

Jij en jouw boom.

Tekenen kunnen we allemaal. Tekenen is fijn je hebt er geen lastige woorden voor nodig. En je komt even uit je hoofd en in je hart daar waar al jou wensen en antwoorden liggen. Je kan gewoon lekker gaan tekenen, het tekenen van jouw boom en alles wat je bij de boom zou willen tekenen. Alles is oké. Wanneer we tekenen vergeten we alle onrust die er in ons lichaam kan zijn. Vergeten we hoe druk het is in ons hoofd. Wat wil jouw boom tekening je vertellen? Het wordt jouw verhaaltje op papier in een tekening. Met dit verhaaltje op papier kan ik een kort consult geven over wat ik kan lezen in je tekening. Ben jij benieuwd hou jij van tekenen? Wil jij jouw verhaal kwijt maar zijn woorden lastig te vinden. Dan biedt tekenen voor jou de oplossing en jij doet het altijd goed fouten kan je niet maken dat is fantastisch toch.. We gaan eerst tekenen en aansluitend kan ieder om en om zijn of haar tekening laten lezen.

* Hartenwensen 

Jouw wensen; laten zien wie je bent, wat je graag zou willen doen. Wat je eigenlijk graag wil laten zien maar niet durft.

Vandaag kan je kiezen om een wenstas of wensdoosje te maken of dat je liever een collage maakt over jouw wens en wie jij bent. Je kan gebruik maken van tekenen, beplakken van mozaïek stukjes ( van papier), knippen- scheuren plakken van plaatjes teksten uit tijdschriften . Door wat jij tekent of hoe jij hebt geplakt welke plaatjes en teksten je hebt gebruikt ,kan je laten zien wat jou wens is of wie jij bent waar je van houdt wat je mooi of leuk vind wat je nog altijd een keertje wil doen. Wil jij lekker creatief bezig zijn dan zie ik je graag bij deze miniworkshop.

Wil jij meer weten over wat ik doe of wie ik ben? Dan ben je welkom om mijn website te bezoeken www.coachpraktijk-vlinders.nl

Anaïs en Pascal   

Klankworkshop

* Workshop 15.30 - 16.30                                             Klanken

In deze workshop kun je een ontspannende reis ervaren van Klanken voor de Ziel. Pascal van de Pol en Anais nemen je mee op een ontspannende innerlijke reis. In deze workshop begeleiden we je met onze stem, klankschalen, oceaandrum, sjamanendrum, gong , udu en andere instrumenten en drijf je mee op de klanken om te ontspannen. Zo kun je ervaren wat klanken met je kunnen doen. Ook wordt er gesproken in Lichttaal. De Universele Taal die iedereen herkent vanuit de ziel. Wij geven deze workshops vanuit Licht en Liefde en werken samen met de Opgestegen Meesters en andere helpers uit de lichtwereld.   Via een kaart krijg je een boodschap mee voor de komende tijd. Je bent welkom om te komen ervaren. Het is fijn voor jezelf als je een flesje water meeneemt en iets om op te liggen tijdens de workshop.

Hartegroet Pascal en Anaïs 

Joseph Dinant

Psychometrie

Ik geef de gehele dag miniworkshops en eind van de dag nog een demonstratie ofwel grote workshop.

* Miniworkshop

Aan de hand van Psychometrie geef ik je in deze miniworkshop inzichten in onze eigen levensenergie en onze gezamenlijke levensenergie. Welke vormen zijn er, hoe voelen deze en hoe kan je ze herkennen, erkennen, aanpassen en toepassen.

Je alleen- of niet gezien- of kwaad- of verdrietig of onzeker voelen hebben een oorzaak. Ik zal je in dit uur inzichten en handvatten geven om dit te veranderen.

Neem iets van jezelf mee wat je regelmatig of vaak bij je draagt.

Deze miniworkshop is ook geschikt voor ouders samen met hun kinderen. 


* Workshop 15.30 - 16.30                                            Demonstratie Psychometrie

Alles is energie en alle voorwerpen stralen energetisch signalen uit. Signalen welke energetisch in de loop der tijd zijn opgenomen en/of veranderd. Bijvoorbeeld de energie van een horloge zal zich aanpassen aan de energie van de persoon die dit horloge draagt. Deze energie blijft in het horloge aanwezig. Hetzelfde geldt voor een foto. De foto bevat energetische signalen van degene waarvan de foto is genomen.

Door het sieraad of foto in de hand te nemen ontvang ik via de aanwezige energie inzichten van degene die het sieraad draagt of heeft gedragen.

Indien de betreffende persoon is overleden kan ik via deze energie tevens contact leggen en berichten doorgeven.

De sieraden, foto's en voorwerpen worden voorafgaand aan de workshop op een tafel gelegd waarbij het van belang is dat ik niet weet van wie wat afkomt. Tijdens de workshop pak ik een voorwerp en geef ik hetgeen ik aan signalen doorkrijg in begrijpbare taal door.

Tijdens deze "readings" komen ook vaak algemene levenslessen c.q. levensinzichten voor de hele zaal door. De aanwezige energie van de personen in de zaal bepaald welke lessen en inzichten dit zullen zijn.

Degene die een miniworkshop bij mij bijwonen mogen gratis aan deze workshop deelnemen.

Tania Shivani ter Maat

Drakenworkshop

* Workshop 12.30 - 13.30                                             Draken

In de workshop zal ik kort uitleggen wat draken energie is. Waar je ze bij kan inzetten en door middel van een meditatie laat ik jullie kennismaken met dit kracht element. 

Steeds meer mensen worden door de draken uitgenodigd om met hun energie te werken. Zij helpen je om blokkades aan te pakken, zelfs als de blokkades diep liggen en vaak nog onbewust zijn. De draken energie is een energie die gevoeld moet worden, daar heeft je verstand geen grip op! Ze maken direct contact met je hart en helpen je om er wat er in je hart leeft te manifesteren.

Dus voel jij je aangetrokken tot draken dan is dit een mooie kennismakingsworkshop met deze mooie spirituele wezens.

Ik zal ook een aantal draken schedels meenemen die je kan kopen.

Wil je meer info over mij dan kan je me contacten via t_termaat@hotmail.com

Tania ter Maat HSP coach en healer  

Jolanda de Jong

WordJo

Woordjes leren in je eigen wereld!

Speciaal voor kinderen met AD(H)D, HSP, HB, Beelddenkers en Dyslexie, maar ook voor alle andere kinderen die dit leuk vinden.

Herken je dit o.a. in je kind?
-moeite met (langdurig) concentreren
-drukke gedachtes
-snel afdwalen
-ongeduldig
-denken in beelden
-mobiel altijd binnen bereik
-uitstelgedrag
-visueel ingesteld
-rijke innerlijke beleving
-prikkels van buitenaf

En dan moet je kind woordjes gaan leren binnen moderne vreemde talen op school. Oh jee. En nu? Uit een boek leren is lastig (snel afgeleid etc.) Help. Frustraties aan beide kanten. Stress in huis.

Met WordJo kunnen ze hun woordjes leren in een game. Zo zitten ze nuttig achter een schermpje. En je moet die koppies eens zien als ze de woordjes kennen! Er valt een last van hun schouders.

Waarom WordJo?
-interactief
-leren op een speelse manier
-fast en fun
-concentratie vasthoudend
-visueel
-met koptelefoon in hun eigen wereld
-uitdagend

Probeer het uit en kom naar onze stand op de Soulbeurs. Ik zal jullie met mijn 21-jaar onderwijs ervaring met deze bijzondere kinderen begeleiden en adviseren.

Nieuwsgierig en wil je meer weten over mij kijk dan op www.wordjo.com 

Wendy Hoos

Dromenvanger/ Mandala


* Miniworkshop Dromenvanger maken                      11:30-13:30                                                        14:30-16:30

Wil je weten wat het 'verhaal' achter de dromenvanger is? En hoe maak je nou eigenlijk een dromenvanger? Ik help je om dat te doen en je eigen unieke exemplaar te maken.                   Let op 7,50€ vanwege materiaal gebruik en 2 uur durende workshop.

* Mandala kleuren + Intuïtief Consult                 Van 10:00 tot 11:00 en tussen 13:00 en 15:00 geef ik intuïtieve consulten in combinatie met het kleuren van Mandala's. Als je het fijner vindt wat anders te kleuren dat je aanspreekt of om zelf wat te tekenen, dan is dat ook zeker mogelijk!

Aan de hand van jouw tekening gaan we in gesprek en komen we tot de kern van wat voor jou NU belangrijk is. Wat wil jouw (on)bewuste je duidelijk maken? Welk patroon wil je doorbreken? Wat heb jij nu nodig?

Ben je nieuwsgierig naar wie ik ben en wat ik nog meer doe? Kijk dan op www.wendelot.nl  of www.facebook.com/wendelot 

Donna van der zee

Henna

 

Hoi ,

Mijn hobby is om henna designs te maken.            Ik heb verschillende kleuren en designs.              De prijzen zijn als volgt: €3 voor kinder handjes en €5 voor volwassenen, voor een medium design. 

Kus Donna.  

donnavdzee@gmail.com  

Edwin Ligt & Jara van het Hekke

Vormen (Heilige Geometrie)

* Workshop 13.30 - 14.30                                               Vormen

In de workshop ga je vormen ontdekken.

Alles is opgebouwd uit vormen. Denk aan de lijnen, rond, vierkant, driehoek, etc.                          Wat betekenen deze vormen? Voelt de ene vorm anders aan als de andere? 

Er worden twee groepen gemaakt.                      Een groep voor kinderen. De kinderen beelden deze vormen uit met hun lichamen. In een andere oefening voelen ze een vorm en geven ze er uiting aan. Zo laten ze zichzelf zien.                      Een groep voor ouders/volwassenen. De volwassenen gaan energetisch aan de slag om de vormen te ervaren en te integreren. 

Meer weten over geometrie en ons? Kijk dan op www.praktijkligt.com 

Hetty Tsang en Dennis Chan

Tao Kalligrafie

* Workshop 14.30 - 15.30                                            Tao Kalligrafie

Hallo, wij zijn Dennis en Hetty.

Wij schrijven Tao Kalligrafie. Dit is een nieuwe manier om mooie en liefdevolle boodschappen te schrijven. Tao Kalligrafie heeft een bijzondere kracht. Door positieve woorden te schrijven met Tao Kalligrafie, ga je dit zelf meer voelen en ervaren. Bijzonder hè, het lijkt wel een beetje op toveren...

De positieve boodschappen die je schrijft met Tao Kalligrafie kunnen je bijvoorbeeld helpen, om meer zelfvertrouwen te krijgen, je rustiger te voelen en je beter te kunnen concentreren op je schoolwerk. Ze kunnen je helpen om je fijner te voelen op school, met vrienden en thuis.

Kom je ook meedoen Tao Kalligraferen? Een penseel en waterpapier liggen voor je klaar.

Nelleke de Vries-Goedhart

Ballonnenartiest


Hoi 

Ik kom gezellig ballonfiguren maken voor kinderen. 

Tot bij de beurs. 

Nelleke de Vries                                    www.verpaktelucht.nl 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin